Hadiah dari Alin Marlini

Assalamualaikum..buat rakan taulan blogger yang comey lagi kiut miut….
Saya tahu pasti ramai yang tertunggu-tunggu hadiah dari saya untuk segmen Cuba Teka??? ari tu kan…Sebenarnya saya suker2 jek…tapi tak sangka ada respon..peh ni leh buat GA contest plak..ada sesaper nak sponsor adiah????
Ramai yang teka tong sampah..baldi air…saya pun terpedaya camtu..ahakss…semua salah..

Ok…saya dah jumpa pemenang yang bertuah yang paling awal menjawab….ada 2 orang plak tu….camner ek..adiah ada satu jek…korang share leh tak?Hehehehe….


~Beg Serbaguna~


Dan pemenang yang menjawab dengan betul adalah……..jeng!jeng!……

*
*
*
*
*
Has 
dan sorang lagi…..

*
*
*
*
*
Tahniah! untuk korang berdua yang meneka jawapan yang tepat..sila bagi alamat penuh..saya akan pos adiah tu tuk korang berdua….
Jawapan adalah Bangku
Alin Marlini berkata : Nanti saya wat contest lagi ek…

6 thoughts on “Hadiah dari Alin Marlini”

  1. thanks…xsangka pulak betul…;)

    nie alamat eiyda:

    ainun suhaida asaari
    no.29, jalan cerdik 3,
    taman universiti,
    43000 kajang,
    selangor…

    tQvm…;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge