Sambal Nugget

Bila weekend jek..mula pening kepala bila kena fikir nak masak apa? Mak kena rehat masa ni. Time nilah aku mau tunjuk skill. Kepala lebih pening..lagi-lagi tengok apa yang ada dalam peti ais. Nak keluar..malas plak. Tengok dlm peti ais ada Nugget, Sosej, Kentang Goreng…tu jek…So, aku masak sesimple mungkin dan mudah……

Nilah hasilnya…korang penah makan Sambal Nugget? Resepi asal dari makcikku…sebab dia pun malas masak cam aku…hehehehehe….

Untuk Resepi KLIK SINI

3 thoughts on “Sambal Nugget”

  1. hahah ader gak org wat sambal nugget.. ingt ke aku je yg main tibai2 masak time malas.. saje gugel cari resipi sambal nugget ni mane tau ader org improvise ke kan.. eheheh..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge