Pengunjung Bertuah Alin Marlini 3333!

Alin Marlini mencari Pengintai bertuah yang bernombor 3333
~Entry Pelekat sampai ada pemenang~
 Aku rasa macam nak bagi something kat kamu-kamu diluar sana yang sentiasa dan tidak pernah jemu baca blog comey aku ni..
Aku cari pengunjung bertuah yang bernombor
 
Tiga Ribu Tiga Ratus Tiga Puluh Tiga
3333

Korang boleh usher-usher kat sidebar Yang Mengintai tu ek. Manalah tau ada yang mengena ker….
Sapa yang bertuah sila printscreen sidebar Yang Mengintai berangka 3333 & emailkan kepada

are_lyn79@yahoo.com
Hadiahnyer…salah satu hobi aku…ngeh!ngeh!ngeh! 
Selamat Mencuba kawan-kawan!!!

19 thoughts on “Pengunjung Bertuah Alin Marlini 3333!”

  1. alin sapa yang bertuah tu…
    saya selalu masuk tapi selalu lupa nak tengok angka tu…tapi nak gak tahu sapa blogger bertuah tu

  2. alin sapa yang bertuah tu…
    saya selalu masuk tapi selalu lupa nak tengok angka tu…tapi nak gak tahu sapa blogger bertuah tu

  3. alin sapa yang bertuah tu…
    saya selalu masuk tapi selalu lupa nak tengok angka tu…tapi nak gak tahu sapa blogger bertuah tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge