Pemenang Untuk 1st GA Contest Alin Marlini

Terlebih dahulu..mintak ampun jika terlambat update pasal Pemenang 1st Giveaway Alin Marlini. Sepatutnya semalam..tapi maklumlah kalau guna ‘broadband’ harus banyak bersabar. Walaupun dah upgrade still lembab jugak.

Setelah sebulan akhirnya saya temui pemenangnya. Terima kasih pada semua yang sudi join. 

Tentu tak sabar ingin mengetahui siapakah pemenangnyakan? Jom!!mari kita selongkar……..

Tu dia….berlambak penyertaan…terharu sangat….terima kasih lalink-lalink semua…

~Pemenang No. 1~
Encik Suami telah memilih kamu sebagai pemenang bertuah.Ini hadiah untuk suzie….

~Pemenang No. 2~
Sekali lagi pemenang bertuah pilihan Encik Suami.Ini hadiah untuk mummy ayu..

~Pemenang No. 3~
Kali ni pemenang bertuah dipilih oleh anak daraku Balqis. Ini hadiah untuk kamu..
~Pemenang No. 4~
Hehehehe…dak purple ni lucky jugak ek. Qayyum yang pilih tau.Ini hadiah untuk ieyla..
~Pemenang No. 5~
Kak yan juga pemenang bertuah. Cabutan dari Balqis. Ini hadiah untuk kak yan..
~Pemenang No. 6~
Alin ada tuah kali ni. Qayyum yang cabut tau. Ini hadiah untuk Alin..suker tak?Tak suker pun kena suker…ngeh..ngeh..ngeh..
~Pemenang No. 7~
Qayyum pilih Cik Puan Hady a.k.a Has sebagai pemenang bertuah. Ini hadiah untuk Has..
~Pemenang No. 8~
Sekali lagi Qayyum pilih…dan Zai Kulim jadi pemenang bertuah. Ini hadiah untuk Zai..
~Pemenang No. 9~
Pemenang bertuah seterusnya adalah Bunga.Ini hadiah untuk Bunga..
~Pemenang No. 10~
Dan pemenang bertuah terakhir adalah Puan Munna. Encik Suami cabut nama dia plak. Ada tuahlah Puan Munna kita nie…harap-harap Munna suker ek..
10 orang pemenang telah dipilih. Harap yang tidak kena sasaran tu janganlah kecik hati. sentap ker..saya buat ni saja suker-suker… Lain kali saya buat GA lagi ek….

Kepada pemenang…tahniah…

35 thoughts on “Pemenang Untuk 1st GA Contest Alin Marlini”

  1. Salam.. wah…. suka sesangat nih..

    Setelah 9 bulan tak menang contest yg bersifat cabutan undi.. hari ini sejarah tercipta…

    Thanks Alin..
    Tahniah juga buta pemenang2..

  2. wah..suka2…menang..ma acih!!!tinggal alamat kat sini la yer..
    Nur Idayu Alwi
    No.216, Jalan Kurau 6,
    Taman Permai I,
    70200 Seremban,
    Negeri Sembilan…

  3. Ramainya dapat hadiah FM yg cantik2..
    huhu sgt jealos sebab den pengumpul tegar FM2 ni.. takde luck.. redha..

    Tahniah kpd pemenang2.. cayalah korang.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge