BERAPA LAMA ORANG POMPUAN MANDI?

Tertarik dengan entri TOP ..Kak Alin pun mau buat entri tentang “BERAPA LAMA ORANG POMPUAN MANDI”?
Apalagi orang pompuan…jawap..jangan tak jawab….
Bagi aku sebagai seorang perempuan secara jujurnya aku mandi tidaklah terlalu lama dan tidaklah terlalu sekejapan. Bergantung pada masa dan keadaan. Aku selalu akan mandi agak lama adalah pada hujung minggu jek..tapi takderlah sampai 1/2 jam…tu kalau pergi spa bolehlah berejam-jam. Masa tulah kita nak buat scrub badan ke..cuci-cuci daki2..cuci-cuci apa yang patut..Kalau waktu bekerja..serba ringkas jek..janji bersih dan suci gitu.
Tapiiiiii…..kalau Encik Suami aku…memang mandi paling lama. 1/2 jam tu sudah pasti. 10 kali panggil belum tentu dah abih mandi pun. Aku selalu tanya..”kenapa mandi lama-lama sangat?” Dia akan jawab “Mana ada lama sangat pun”. 
Aku rasa orang lelaki ni selalu berangan dalam bilik air kot. Tengok cermin lama-lama….hehehe..Betul tak TOP ?
Alin Marlini : Nanti aku nak skodeng Encik Suami..kenapa dia mandi lama sangat…ngeh..ngeh.. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge