Bercanda di hari cuti…

Dihari cuti-cuti jelah dapat mengabadikan kenangan manis buat anak-anak. 
Terus terang ku katakan sebagai wanita yang bekerja ni terutama kerja aku yang memerlukan pengorbanan selalu lewat pulang..
Waktu hujung minggulah aku dapat menggembirakan hati anak-anak. 
Memang di hujung minggu kita ni nak berehat-rehat tapi dah nama bebudak..seringkali bosan katanya. 
Yelah…dari Isnin sekolah pagi petang..malam kena paksa baca buku..
Kalau hujung minggu pun kena ngadap buku jugak sebab Mama akan jadi Tarzan kalau tak baca ^_^
Untuk menggembirakan dan kurangkan stress anak-anak..kenalah bawak berjalan..
Konsep aku..pergi tempat yang free style….
Konon-konon nak bawak dorang tengok wayang..Encik Suami pun terus q panjang..
Tengok-tengok takder ceriter yang best dan sesuai untuk budak-budak.
Nasib baik Qayyum faham…kami jalan-jalan jek sekitar One Utama..

Boring-boring layan jelah bebudak ni…

Sib baik size badan aku tak muat..kalau idok…mesti adapun ada amik gambar camni..kakakakaka
Alin Marlini : Weekend depan nak pergi mana pulak ek….

8 thoughts on “Bercanda di hari cuti…”

  1. KC : ms tuk family & diri sendiri gak..

    Zuha : sabar Zuha. I'Allah…satu hari nanti. Jgn berhenti berdoa

    Top : kahwin dulu baru dpt anak..hehehe

    Kak Yan : orang ada kampung..hehehe

    Mama Yati & Miss Sue : sronok + penat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge