Sentap????

Korang pernah rasa sentap?
Mesti pernah kan?
Kenapa korang rasa sentap?

mesti korang sensitif? mesti korang cepat touching? Betul tak?
Tapi kalau nak sentap..biarlah bertempat..tak payahlah satu dunia leh tau yang korang tengah sentap….

Korang pernah tak luahkan perasaan marah..benci..menyampah..dalam FACEBOOK?
Mesti pernah kan..aku jugak pernah satu ketika dahulu…tapi bila lama-lama aku jadi menyampah pulak…

sebab once dah tertulis dalam FB..semua orang akan tahu..betul tak???

Pastu bila orang komen2..SENTAP!!!!

Siapa yang malu???Diri sendiri jugakk….


Memanglah kita boleh tulis apa jek kat FB..itu hak masing2…
tapi kalau dah hari2 asyik maki hamun orang..marah2..siap perli-perli lagi..tak ker naik menyampah…
Memanglah buat kena batang hidung sendiri…tapi bila dah hari2 bukak FB asyik tengok ayat2 yang mengjengkelkan..
tak ke bengang??
Apalah salahnya jika kita tulih rasa kasih sayang ke..rasa cinta ke..

Hari ni hari Sentap sedunia kot????

6 thoughts on “Sentap????”

  1. salam Alin…kak eni kadang kadang ada juga tulis kat fb tapi luahkan yg sikit sikit saje..tapi tak pe kita tulis pasal diri kita kan..tak tulis pasal org….nak cerita sikit ni ttg sorang rakan fb ni …asyik duk perli kat fb org tu salah …org ni jahat…org tu suka fitnah dia…semua org tak betul dia aje betul…ini yg tak suka tgk ni…he he…yg sebenarnya kak eni rasa yg bermasalah tu dia kut…he he…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge