Malam-Malam Pon Kena Kerja

Percaya atau tidak..jika satu ketika dahulu saya pernah menjadi despatch part-time? Sila Percaya. Memang benar.Tapi bukanlah saya yang bawak motor tapi Encik Suami yang bawak motor. Merata tempat saya pergi. Tu pasal kalau bab jalan ni saya agak terror sikit ^_^
Sekarang ni dah tak buat lagi. Bahayalah naik motor pergi jauh-jauh kan…Cuma sekarang kita tukar style sikit. Pi jumpa klien kat Mc Donald. Boleh on9 free + boleh makan2 + boleh anak2 main2 + boleh jumpa klien. Kalau murah rezeki …klien yang belanjer. I likeeee….

Al-kisah..jumaat lepas..lepak Mc Donal Bukit Rahman Putra jumpa klien. Punyalah lama benor menunggu tapi takpe..leh layan intenet + makan2..semua orang hati suka.

Sambil tunggu klien sampai..Babah kena paw ngan Balqis & Qayyum.
Penge”paw” no. 1 nie..
Anak saya yang sorang nilah yang selalu berebut lappy ngan saya. Sibuk nak main game. Semua game dia tau. Oleh yang demikian, korang sudi-sudilah klik2 Tabung i Pad dia kat ruang iklan tu ek…
Dekat pukul satu kami berkampung kat situ…nasib baik dapat klien peramah + pemurah.

3 thoughts on “Malam-Malam Pon Kena Kerja”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge