Hotel Rasa Sayang, JB

HOTEL RASA SAYANG
Hotel ni agak jauh sikit dari Danga Bay. Berdekatan KWSP & Persada. Tempatnya juga agak menyeramkan….
Pengantin ni sibuk ngekor. Tapi nasib baik dorang ada..kalau tak susah gak nak carik hotel ni.
 Ada 3 katil bujang…dan agak luas jugakla. Saya sharing ngan mak ngan abah. Jimat ^_^
 Bergambar kenang-kenangan. Entah bilalah pulak nak ke JB ni lagik kan…
 Mak ngan abah….
 Susah sangat nak bergambar ngan dorang ni. Sibuk nak pi mandi-mandi plak..
Macam biasa…:)
 
Hotel Rasa Sayang
No.10 Jalan Dato; Dalam, 80000 Johor Bahru 
Tel: 07-224 8600
 
Family Room : RM150 per night (leh masuk sesuka hati korang)

9 thoughts on “Hotel Rasa Sayang, JB”

  1. biasalah kan kalau ada hal atau kenduri kendara baru kita sampai ke satu2 tempat tu…alang2 pergi misti le tak lepas peluang berjalan kan alin 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge