Pengalaman Naik Feri Pulau Pinang

Ini adalah pengalaman pertama kami anak beranak naik feri di Pulau Pinang. Perasaan teruja dan taksub sangat terutama Firhan Qayyum.Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Mudah je nak cari Terminal Feri. Teringat 5-6 tahun lepas, masa tu pertama kali kami masuk ke Pulau Pinang. Punyalah jenuh nak mencari jalan balik ke Kuala Lumpur. Dah dekat 10 kali pusing-pusing pulau baru jumpa signboard ke Kuala Lumpur. Zaman dulu mana GPS kan…

Tercapai hasrat encem boy saya ni nak naik feri dengan kereta..tapi takut nak tengok laut…

Sebenarnya tidak puas hati. Banyak tempat menarik di Penang tidak dapat kami jejaki. Tak dapat makan laksa Penang. Tak dapat makan pasemboq. Tak dapat singgah Batu Feringgi.

InsyaAllah…jika ada rezeki lagi, kali ini nak bermalam di Pulau Pinang pulak.

Alin Marlini : Alamak! ada orang tanya camner saya pakai shawl gitu…hehehehehe..dah tahap selekeh giler tu..dulu Zareene yang rajin tanya. Dan sekarang Eb Ezrin..bukan tak mahu buat tutorial..malu..sebab pakai cincai jek…tapi demi tidak melukakan hati mereka..insyallah..saya akan buat tutorial..hehehehe..

7 thoughts on “Pengalaman Naik Feri Pulau Pinang”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge