Toto Murah di Padang Besar

Harap maklum..masih berbaki Cuti-Cuti Malaysia saya ek…hari ke 3 kami di Kedah..

Kami berkobar-kobar ingin ke Padang Besaq..dengar ceriter..macam-macam adaaa….

Nyata…memang benar. Mak bapak jek takdak…betul tak KAK ZIANA?

Konpius jap…..Nasi ke Nasik? Rasa-rasa orang Perlis sebut Nasik kot?
Apsal perut ko buncit dik?..ngeh!ngeh!
Bakal model untuk Poh Kong tahun 2012..kekekekeke..
Berpinau mata melilau melihat aksesori wanita di Padang Besaq ni..adohyaiiii..macam2 adaaaa….
 
Bukan takat barang kemas..periuk belanga..kain baju..keronsang..dan sebab utama saya ke Padang Besaq yelah..TOTO yang sangat murah (murah dari KL laaa)…
 
Lelong!Lelong! Murah-murah ajer! Segala macam pattern ada..pilih je ikut kenan di hati.
 
Zaman sekarang tak payah pakai emas tulen..nanti takut kena rompak..korang pakai jek yang tiruan ni..pehtu tayang kat tepi jalan…biar peragut…perompak lalu terkam barang kemas korang. Baru padan muka dorang pasal itu TIRUAN! Kah!Kah!Sila gelak jahat (memang aku anti peragut)
Padang Besar, Perlis
Sebahagian barang kemas tiruan yang dijual di Padang Besar. Naik rambang mata. Gelang, cincin, rantai dan macam-macam yang semuanya cantik-cantik belaka.
Padang Besar, Perlis
 Dan hasil pemborongan kami…
Benar kata orang ramai. Berbaloi-baloi berbelanjer di Padang Besaq. Dan berbaloi-baloi jugak nak mengangkut balik sampai tak muat kereta. Separuh pembelian makcik-makcik saya..ditinggalkan di rumah sepupu saya.
 
Sekian.
 
Yang Benar,
Peace (^__^)

23 thoughts on “Toto Murah di Padang Besar”

  1. “salam alin,amboi bestnya gi jenjalan padang besaq…byk borong eseseri plak tu..akak lama dh tk smpai sana,last pegi sana ada dkt 15 thn dulu kot…”

  2. Salam Alin..bestnyaaa kalau sis yg pergi ni, mau perabisss beli aksesori je tu..huhuhu

    btw, kamu ayu la pakai tudung stle gitu..*wink

  3. Sy mencari ejen yg menjual hamok gantung kt padang besar. barang alatan tentera. Boleh kol or msg sy 0192769414

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge