Meja Kecil Untuk Dapur Kecilku :)

Memang dah lama niat dihati nak meja kecil tu. Setiap kali pergi Ikea..asyik berkira-kira nak beli ke taknak. Sebab time pergi tu belum ada keperluan..jadi kena abaikan.
 
Last week pergi Ikea yang keberapa puluh kali..akhirnya meja kecil itu jadi milik dapur kecil saya. Suka? Suka sangat (^__^)
 
Cuti Raya Cina menjadi agenda mengemas + tidoooo….
 
 Tukang rasmi kenalah budak kecik jugakkan…
Sebelum letak meja kecil tu..saya sumbat peti ais + mesin basuh. Nampak sempit (taklah sangat pon). Jadi..merengek ngan Encik Suami..letak peti ais dalam bilik baking saya. Sumbat mesin basuh gak. Senang citer.
 
Tujuan meja kecil dibeli adalah sebab tak mahu aka kedekut nak letak makanan kat meja depan. Bersepah. Tak suka. Jadi..lepas masak..lauk pauk letak atas meja kecil dan 2 orang kecik boleh makan kat situ dengan aman tanpa dengar bebelan mak dorang.
 
Tajuk : Meja Kecik @ Muddus
Tempat Beli : IKEA
Harga : RM199

21 thoughts on “Meja Kecil Untuk Dapur Kecilku :)”

  1. syioknye ada meja kecik ikea! tapi rumah dieyana dh tk leh masuk dah..rumah kecik, dpur pun kecik..segala2 nye kecik..kihkhik…

    (berkenan yang lapik merah tu…dh nmpk kat ikea thun lepas, agak2 masih ada lg tak kat ikea..lama sungguh tk ikea, kena g terjah ni! hehhe)

  2. cantik ..
    simple je kan dik
    hurmm akak punn dah teringin nie .. tapi tulah nak beli di IKEA huhu juahh , simpan anggan2 je lahh dulu 😉

  3. Ratu : sila beli okey..hehehe

    Anne : hehehe..

    Ieyla : maggi jelah la..

    Posh : 🙂

    Misyah : sila carik 🙂

    Dieyana : dapur akak pun kecik..tu kena beli meja kecik..hehehe. Lapik merah tu ada lagi kat Ikea..last week pegi..

  4. Kak Normi : boleh jek nak tmpang makan..tumpang tido pun boleh

    Ibu Lala : thanks

    Munna : maggi sedap

    ibh : 🙂

    Kak Kasih : simple tu yg penting

    Kak Eni : mehlah turun KL

    Kak Zakie : mmg praktikel

    Kak ieda : meh turun Kl

    Kak Effa : kekeekeke..3 campur babah

    Zareene : mmg meja ni blh lipat..jimat space

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge