Makan Malam di Bandar D’Jakarta Seafood, Anchol

Malam kedua, kami makan malam di Bandar D’Jakarta Seafood, Anchol. Kami suka makan di sana sebab sedap dan servisnya cepat sekali. Tak payah nak tunggu lama-lama walaupun orangnya begitu ramai.

Malam ni baru bos besar sampai. Semua kena tertib. Tak boleh huha..huha..sangat. Ngeh!Ngeh! Sopan hokey….

 Bincang-bincang nak makan apa plak malam ni..

Macam-macam makanan laut ada di Bandar D’Jakarta ini…

Dah pilih-pilih, sila timbang dahulu…pekerja di Bandar D’Jakarta ni memang ramai dan cekap sekali…

Bos besar ada semua sopan…keekekeke….

hensem tak bos besar kami…kekekekeke…

Ibuk-ibuk yang laporrrr…..

2 tetamu vvip kami….

Makanan kat sini semua sedap sangat…paling aku suka cili kicap dia…perghhh!!!!terangkat….

Sempat pulak Abang Zali kita berduet ngan cewek indon nie….nyanyi lagu Antara Anyer & Jakarta…tukar antara Malaysia & Jakarta…

Suprise buat bos no. 2…..siap penyanyi kat situ nyanyikan lagu “Happy Birthday” versi Indon buat En. Helmi.. 

tanjat boboy kan…hehehehehe….memang En. Helmi malu-malu kucing….harap suka ek…(dengan harapan dapat belanja kain sepasang kat tanah abang…kekekekek)

Kenangan terindah di Bandar D’Jakarta…..

Seluruh team CMLT termasuk 2 tetamu vvip…

  

6 thoughts on “Makan Malam di Bandar D’Jakarta Seafood, Anchol”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge