Cacamerba :)

Alhamdulillah. Rezeki tahun 2012. Mudah-mudahan dilimpah kurnia lebih rezeki lagi.

Jutaan ucapan terima kasih buat penaja kami berlibur ke Jakarta. Mudah-mudahan Allah murahkan rezeki anda-anda. Pada yang belum ditaja jangan jeling-jeling..doakan saja semoga akan ditaja jugak pada masa akan datang.

Bukan niat untuk ‘show off’ atau merahsiakan tapi saya berpegang pada janji. Biar pecah di perut jangan pecah di mulut. Saya tahu ada kata-kata sinis..tapi yelahkan…mulut manusia..mana bisa kita tutupi. Tadah jelah…Saya percaya ada rezeki anda di masa akan datang. Mungkin kali ini rezeki saya..insyaAllah rezeki kamu semua akan menyusul selepas ini.

Kota Jakarta yang sangat padat..sampai bawah jambatan pun ada rumah..kalau kita kat sini bawah jambatan mesti Mat Pet…

Sekitar jualan kaki lima…

Percaya atau tidak? Kambing-kambing pun ada jual kat kaki lima tau…lelong!lelong!

Kalau kita ada 7 Eleven..dorang pun ada gak..

dorang ada Indo Maret tapi kita takder Malaysia Mart kan..yang ada Kedai 1 Malaysia..

Disebabkan teruja sangat ngan kaler merah ni..suruh bos snap…samer kaler ngan baju..hehehehe

 Orang sibuk suruh amik gambar..bos pun sibuk possing sebab diapun pakai baju merah..hehehehe

Dah nak balik Malaysia…

Saya yang konon-konon ketua rombongan..bukan per..siap kumpul semua pasport..nanti boleh berbagi kilogram beg masing-masing…takut lebih muatan…

Good Bye Jakarta…

Balik dari Jakarta, Big Bos No. 1…terus bagi hint trip untuk tahun depan plak. Lagi jauhhhhhhh…katanya….semangat!semangat!….hehehehehehe..InsyaAllah jika ada rezeki.

12 thoughts on “Cacamerba :)”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge