Cintaku Bukan Cinta Biasa

Walaupun Evo kereta idaman saya….tapi naik Waja pun okay jek..
Walaupun Semi D rumah idaman saya…tapi teres 2 tingkat awak hadiahkan…
Walaupun cincin berlian saya impikan….tapi emas putih awak belikan…
Walaupun beg Gucci yang saya usher-sher….tapi awak menonong nengok beg Polo…
Walaupun saya selalu berangan-angan nak gi Korea….tapi awak tempah tiket pi Indon…
 Walaupun awak tak kaya wang ringgit….tapi awak kaya kasih dan sayang…
Saya tak kisah semua itu….
Saya tak kisah jika saya hanya mampu lihat Evo lalu sebelah..tengok pun jadilah..
Saya tak kisah dapat rumah teres 2 tingkat janji ada rumah..
Saya tak kisah dapat cincin emas putih yang awak beli kat Poh Kong tu janji awak beli..
Saya tak kisah cuma mampu tengok orang lain pakai beg Gucci sebab saya dah beli banyak beg kat Jakarta aritu..
Saya tak kisah tak dapat pergi Korea sebab kat Indon saya boleh shopping macam-macam barang yang saya suka..
Saya tak kisah jika awak tak cukup duit janji awak cukup kasih dan sayang pada saya dan anak-anak..
Saya tak kisah mengharungi susah dan senang sebab saya tahu awak ada untuk jaga saya…
12 tahun berlalu….terlalu banyak suka dan duka kita terpaksa harungi..
rajuk…pujuk…itu semua mainan perkahwinan yang mematangkan kita..
tapi saya percaya..itu semua dugaan Allah untuk kita bertambah kuat untuk saling cinta mencintai…
Untuk kita perlu memerlukan..
Untuk kita berkasih sayang..
bersama anak-anak…
hingga nafas terhenti..insyaAllah dengan izin Allah.
Selamat Hari Ulangtahun buat kita berdua. Semoga awak akan lebih sayang saya lebih dari semalam. Semoga awak dapat bahagiakan saya dan anak-anak..
Sayangggg Awakkkk!!!

22 thoughts on “Cintaku Bukan Cinta Biasa”

  1. 12 tahun melayari kehidupan bersama. Tidur sebantal, makan semeja, gurau-senda mainan bersama – Syukur moga berpanjangan terus hingga ke syurga…

  2. happy anniversary alin.moga berbahagia hingga ke akhir hayat…dah 12 tahun ye…bukan sng tau nak sampai ke tahap tu…ratu tahun ni baru nk masuk 10 tahun..

  3. alhamdulillah..selamat ulang tahun ye alin..sedar xsedar dah 12thn kan..kakNo harap ikatan kasih sayang alin dan suami akan tetap kukuh hingga akhir hayat…amiiiiiiin…

  4. Alhamdulillah.. Selamat ulang tahun dan tahniah untuk 12 tahun yg indah tu.. semoga terus berkasih sayang sehingga ke hujung nyawa tu.. sweetnya entry ni.. seronok akak membacanya..

  5. Kak Zakie : thanks a lots

    Ratu : thanks..

    Khaiza : 10Q

    Kak No : mekasih kak

    Nath : thanks

    Kak Fea : cita-cita nak jd penulis..hehehe

    Mama : 10Q

    Top : thanks

  6. alahai… shadunya baca… selamat hari ulangtahun perkahwinan… semoga kalian berdua kekal bahgia hingga hujung nyawa dan bhgia bersama anak2 dunia akhirat… amin.:)

  7. Hapy Anniversary…moga bahagia shingga ke cucu cicit…till end of breath..suke pic tu..still mata masih bersinar..like baru fall in luv…gambr baru ke or gmbr couple2 dulu…?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge