Houseworming Saujana 3

Assalamualaikum….ini entri basi sebab dah lama kejadiannya.
Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. Walaupun ramai yang tidak hadir sebab saya tahu masa tu cuti panjang tapi saya tak kisah sebab cuma hari tu je hari yang semua orang yang saya sayang ada. Lagipun saya dah niat nak buat kat rumah kami. Alang-alang buat kenduri…saya buat befday budak-budak tu sekali. Ikutkan dah lama berlalu cuma buat hati dorang suka-suka jek.
Balqis sibuk suruh saya buat kek barbies tapi mak dia bz memanjang. Akhirnya pujuk-pujuk suruh dia pilih sendiri edible image. Inilah hasilnya.
2 kg Kek Coklat Lembap 🙂
Befday Girl 🙂
Qayyum punya pun saya bantai letak edible image jek. Dah yg ada Smurfs jek. Taram ajalah. Dari tahun lepas memang dia suruh buat kek Batman…mak bzlah nak…tahun depanlah…
Pun CMC…
Tengoklah muka befday boy tu..lemau jek. Teringat befday dia last year. Potong kek atas wheelchair. Sedih plak. Alhamdulillah…mudah-mudahan Qayyum akan lebih sihat.
Bersama nenek-nenek vouge 🙂
Ni jelah gambar kami sefamily…keadaan tak terkawal nak layan tetamu..
Bersama budak perut muncit….hehehehe..tak sabar nak tunggu anak buah ke 3…
Bersama adik-beradik mak saya …..
Makcik-makcik saya yang diva giteww…
Adik Bongsuku 🙂
3 mak dara pingitan (~_~)
Bersama keluarga besar Encik Suami saya. MIL & Ipar Duai…..
Terima kasih pada sedara mara yang hadir. Pada jiran tetangga walaupun saya bukan penduduk tetap di Saujana 3 tu..hehehehehe. Pada rakan-rakan. Apa yang kurang, saya mohon maaf.

9 thoughts on “Houseworming Saujana 3”

  1. eh, macam mana dieyana bleh terlepas entri2 awk ni alin… pandainya awk buat kek sendiri, dgn hiasannya sekali!

    duduk rumah baru dah ya! tahniah ya!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge