Pesta Belon Panas di Putrajaya

Assalamualaikum…Salam Isnin…
Saya pasti..dah ramai pergi tengok Belon Panas @ Hot Air Balloons kat Presint 2, Putrajaya tu kan? Sungguh! Ini adalah pertama kali kami kesana. Dan terlebih excited.
Seawal pagi semalam kami gerak ke Putrajaya. Balqis + Qayyum + anak-anak menakan tanya nak kemana..kami cakap nak pegi taman. Saja nak suprisekan dorang.
Sampai sana lebih kurang pukul 10 pagi. Memang matahari tengah memancar-mancar. Inilah rupernya belon panas tu..
Budak baju itam tu mesti + harus ada. Hehehehe…Daddy & Mummy takder..Mamalong jadi mamalong sitterlah..
 
 Anak Buah saya, Siti Nur Arepah & Kakak Balqis 🙂
 Tengoklah Qayyum tu..yang konon-konon Putera Lilin..takleh kena matahari takut cair.
 
 

Saya imaginekan beratus-ratus Belon Panas…ruper-rupernya puluh pun tak sampai. Tapi okaylah..tempat kecik kot…janji bebudak dah tengok dari dekat macamana Belon Panas tu…
Lepas ni..kami nak pegi picnic plak……

17 thoughts on “Pesta Belon Panas di Putrajaya”

  1. ramai yg pergi tgk hot air belon nie .. sure anak2 suke kan ..

    anak2 alin same je pakai tudung stail macam mak dia .. ekkeke cute je 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge