Photoshoot @ Taman Wetland, Putrajaya #2

Kami memang suka abadikan kenangan keluarga dalam bentuk gambar. Bukan pakai kodak pun.So..bleh ketip gambar sebanyak banyak sampai abih baterilah. Sib baik takder DSLR..kalau tak..lagi termuntah nengok gambar kami..hehehehehe…
Tempat yang sama cuma area ni belah atas sikit dari tasik. Kira nampaklah jugak area tasik tu. Tempatnya luas dan boleh main kejar-kejar gituu…
Meh layan lagi ek….

 
 
Gambar berdua dan berempat harus adooo….

Sila lihat. Punyalah luas. Korang nak datang berpicnic kat sini..silalah bawak badminton ke, bola ke, congkak ke..

 Budak manjer. Dah 8 tahun tapi macam 4 tahun…
 Kami nak main siapa lompat paling tinggi 🙂
Dan budak ini mula merajuk pasal Mak dia tak bagi join main lompat-lompat. Bulan 4 nak pegi jumpa doktor..so kaki kena jagala…langsung nangis 🙁
 
 Akhirnya Mama dengan berat hati mengizinkan dengan syarat jangan hendak terlalu kuat….

Sekian 🙂

13 thoughts on “Photoshoot @ Taman Wetland, Putrajaya #2”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge