Gunting Rambut sendiri

Do it yourself!

Qayyum ni memang cerewet sikit bab gunting rambut. Kadang-kadang hantar kedai gunting jek. Kedai mamak dia tak mau sebab busuk bau anei..Kedai Acheh pun kekadang tak mau sebab bau ketiak. Ada-ada jek Qayyum ni.

Last-last babah jugak jadi tukang gunting.

Gunting Rambut SendiriRambut Qayyum sebelum gunting. Rambut dia memang cepat panjang. Bila dia dah mula garu-garu kepala tu memang wajib dipotong (sila abaikan keadaan disekeliling ek)

 
Gunting Rambut Sendiri
Begitulah aksi-aksi Firhan Qayyum ketika gunting rambut. Kalau kat kedai sopan gitew….bila Babah DIY…macam-macam ragam dia buat..
Gunting Rambut Sendiri

Teng!Teng!Hensem tak saya?Hehehehehehe…

Sebenarnya dari kecik-kecik dulu..memang saya nak sangat biarkan rambut dia panjang…tapi kalau terlebih panjang sikit..mulalah gatal-gatal.

Bila dah potong plak..lain plak citernyer…dia akan lebih agresif. Lebih besar akal dia….

Apapun..janji dia selesa. Terima kasih Babah sebab selamatkan duit poket 🙂

 

20 thoughts on “Gunting Rambut sendiri”

  1. hahaha, bau ketiak, bau anei, pandai je Qayum nih…. tutup idung tu bau babah ke apa? ahhahah, qayum ensem dgn rambut pacak gitu. Anak dieyana kalau ada terlebih rambut skit, mula la nk pacak…;-)

  2. Pasnih boleh bukak kedai gunting rambut lah yea

    Anak2 mak, angah nan sorang tu yg cerewet bab rambut dia. Salah cutting, hahhhhh..muncung dia berjam2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge