Misteri Kehilangan

Assalamualaikum..

Ada yang tercari-cari Alin Marlini tak?

Hari ni genap 2 minggu Misteri Kehilangan saya.

Ajal, maut, jodoh…semua di tangan Allah.

Sebenarnya..2 minggu lepas saya dan suami telah mengalami kemalangan. Dalam ketidaksabaran untuk berbuka puasa 1 Rejab tiba-tiba tayar motor pancit, En Suami hilang kawalan dan kami terjatuh. Nasib baik di laluan motorsikal..jika tidak…nauzubillah..

Suami mengalami luka2 di lutut tapi blh steady sb diakan lelaki dan saya?

Saya agak teruk jugak. Luka2 disiku, lutut dan paling teruk..kaki saya terseret dan luka itu amat memeritkan.

Lantaran dari kemalangan tersebut, 2 minggu saya terlantar kat rumah mak saya. Saya tidak boleh berjalan terpaksa dipapah. Masa ni baru kita kenal siapa suami kita yang sebenarnya….alhamdulillah.

Tapi alhamdulillah..Allah izinkan saya bernafas.

Doakan saya sembuh sempurna ye.

Β 

14 thoughts on “Misteri Kehilangan”

  1. jatuh motor memang teruk..saya penah sekali jatuh masa SPM..teruk jugaklaaa..2 minggu gak x leh jalan sebab luka kat kaki. Nak skolah pun x boleh. Lepas tu mmg serik dah nak naik motor..semoga Alin cepat sembuh dan bykkan guna gamat untuk sembuhkan luka

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge