Majlis Berendoi Raihana Al-Zahra & Kenduri Tolak Bala

Awal bulan 5 ritu Adik Kecik saya buat kenduri berendoi anak dia si Sepet tu….Abah saya buat kenduri tahlil dan tolak bala untuk saya dan suami jugak. Mak yang suruh. Mudah-mudahan Allah limpahkan keselamatan buat kami sekeluarga. Amin.
Saya memang takde mood sebab kaki masih belum pulih sepenuhnya. Tak boleh berdiri lama-lama. Luka belum kering sepenuhnya. Hanya mampu duduk dan memerhati jek.
Oleh yang demikian, jangan tanya dimana saya…cuma 2 keping gambar saya jek.

Untuk bercantik-cantik semestinya tiada mood.

Geng Marhaban Kg Paya Jaras Dalam. Untuk tempahan, sila hubungi saya ek ๐Ÿ™‚
ย Group ke 2. Tak muat kat depan…ramai beb…alhamdulilah..
Sesi memotong jambul Zara. Nasib baik si Sepet ni tertib jek…good girl (^_^)
Sesi salam kaut…hehehehehe. Memang tradisi orang Melayu..bila ziarah baby mesti sedekah duit. Orang kata berkat nanti murah rezeki.
ย Serupa tak ๐Ÿ™‚ Murni Jr.
Gambar eksyen je tu….
Alhamdulillah…majlis berjalan lancar. Kepada yang sudi datang, terima kasih. Yang tidak dapat datang, tidak mengapa. Yang tidak dijemput, maafkan saya.

9 thoughts on “Majlis Berendoi Raihana Al-Zahra & Kenduri Tolak Bala”

  1. Meriah dgn warna merah dan terang. Kakak suka majlis aqiqah macam ini. Tapi dah jarang dibuat kalau di bandar-bandar sekarang kan..

    Moga Alin segera pulih dan sembuh..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge