NUFFNANG BERUBAH WAJAH

Semalam bukak NUFFNANG still yang lama. Hari ni dah berubah wajah. Agaknya nak raya ni dorang tukar baju…hehehehehe…Pening-pening lalat gak mula-mula tu…Apapun makin cantik NUFFNANG. Jangan lupa hadiahkan saya Buffered Earning hari-hari ek…
Semakin cantik dan canggih manggih…
Page View pun dah lain…
Sila kesiankan jumlah perlu dituntut tu ek..sejak 2009-2012 tang tu jelah jumlahnya. Bila nak cash out? Tunggu berubah jadi RM6,055.00…..hehehehehehe…
Wahai NUFFNANG tolonglah bagi saya BE banyak-banyak…(^__^)

6 thoughts on “NUFFNANG BERUBAH WAJAH”

  1. aah dah lama juga nie
    mula tgk macam pelik
    tapi nampak lebih xclusive kan

    dikk ada yg x kena ngan iklan nuff adik tuu .. sbb dah lama benar x pernah ada BE kan ..
    pelik akk nie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge