Window Shopping di SSF

Saya jarang membeli belah di SSF. Saya lebih suka ber‘window shooping’ jek. Adalah 2-3 kali beli belah gak..tupun time nakΒ raya.

Sabtu lepas, bila adik kecik mengajak…laju jelah saya mengikut.

Layan gambar jelah ek…

Yang ni model SSF plak πŸ™‚ Dah ada perabot bebagai kat SSF sekarang ni. Nampak sangat dah lama tak kesana…

Sempoi dan cantik. Tapi saya ni pulak kurang berkenan perabot kaler putih. Mungkin satu hari bila anak-anak dah besar sikit.

Sempoikan ?

Memang awesome perabot kat situ. Mak saya memang giler sekejap. Dia peminat tegar perabot kaler putih ni.

Budak ni memang pantang bergambar…

Cantikkan katil ni…romantik..

Cermin nipun cantikkan πŸ™‚

Sapa nak order kek? Pilih je mana satu…RM68 jek

Tokey kek (^__^)

Anak-anak tokey πŸ™‚ Geram-geram tengok kuih muih kat sini. nampak real.

Ada tokoh jadi masterchef ke?

kerja nak makan jek..

Mak kena paksa bergambar

Budak debab ni sekarang asyik nak masuk mulut jek..

BIL & Sista…

Sekian πŸ™‚

* Saya dah ada kawan yang boleh kawtim harga di SSF πŸ™‚

4 thoughts on “Window Shopping di SSF”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge