Aku Tabung Tidak Berguna Itu….

Ye. Akulah tabung yang tidak berguna itu. Belumpun penuh, Tuan Mem aku dah sibuk-sibuk korek. Ada ler yang dia nak beli tuuu 🙁

Aku yang tak berguna @ Mem aku yang tak berguna? hehehehehehe…..

 

 

10 thoughts on “Aku Tabung Tidak Berguna Itu….”

  1. heheh… comel ah tabung tu kak alin. kaler pepel lagi.

    kalau kat umah ni plak tabung ben10 bolehlah kata gini ‘aku tabung yang sangat berguna itu’ sebabnya kan tabung tu ada tempat masuk syiling aje. tapi takde tempat nak kuarkan duit cam selalu tabung2 ada. alamatnya kena tunggu penuh baru boleh bukak dgn pembuka tin..hikhik…
    izan ishak recently posted..Kini Kami Rasa Selamat…My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge