Bob Hairstyles

Kalau ikutkan memang sayang nak potong rambut kakak Balqis yang hampir cicah pinggang. Babah dia pun tak suka Balqis potong rambut. Tapi saya rimas. Kesian kat dia bila nak pakai tudung. Lagipun kalau ke sekolah kan rasa panas. Lagipun rambut dia dah ada kelemumur. Tidak tahu apa puncanya?Adakah disebabkan penggunaan shampoo?

Setelah dipujuk rayu dengan alasan rambut rasa gatal-garal..akhirnya babah bagi can jugak. Apa lagi terus pi kedai gunting.

Panjangkan rambut Balqis? Camtulah rambut aku masa kecik2. Tebal lagi. Dah besar gajah terus menipis akibat keguguran.

Yey! proses mem ‘bobbing’ kan rambut bermula…rasa sayang pulak tengok rambut dah panjang jadi kontot.

Sila lihat bapak  muka yang tak puas hati…hehehehe

Dan…inilah hasil Bob Style. Lebih pendek, selesa dan mudah dijaga…

Peace 🙂

DG lagi murah? Biar betul?

 

6 thoughts on “Bob Hairstyles”

  1. panjangnya rambut dia! sama ngan my hair la dulu…skang trim sikit sebab pening la berat sangat..kehkeh! ada anak pulok suka salonkan rambut mummy dia…~ tapi budak2 memang comey rambut yang sedang2 je takyah pjg sgt!
    Mummy Adriana recently posted..~Out Of Coverage~My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge