Dasar Jepun betul!!!!

Setiap kali ke The Curve pasti singgah ke Daiso. Suka sangat. Sebab macam-macam ada. Ada berbaloi dengan harga RM5 dan ada yang tidak berbaloi jugak. Kena pandai memilih. Tapi kalau pi sana pasti akan beli 1-2 barang. Kalau tak beli itu bukan Alin Marlini namanya…hehehehe…

Tak ingat berapa kali ke Daiso. Yang ke 150 juta kali kot…hehehehehe..

Jumaat lepas pergi dengan harapan apa yang dicari adalah rupa-rupanya takde stok. Seperti biasa, lain yang dicari lain yang dibeli.

Ada barang baru nampaknya. Barang yang suka sangat. Tapi jiwa raga jadi luluh sebentar. Korang tengoklah sendiri barang baru tu…….

“Always RM5 each”

Buku Resepi!!!!!!OMG!!!!I like it!!!!butttttttt

Sori ye….buku adalah dalam bahasa Jepun yang tiada alih suara. Saya yang excited bila tengok buku-buku resepi yang tersusun rapi. Segala jenis resepi ada. dahlah cover yang sangat mengancam tapi bila bukak……….

Korang paham???? Saya faham tang gram tu jek. Yang lainnnnn….hampeh!!!

Ada sesiapa pandai tulisan Jepun?????Meh ajar saya……

Saya nak buat requestlah kat Daiso. Lenkali, buatlah alih bahasa. Boleh saya borong semua buku resepi tu…Comel (^__^)

 

 

7 thoughts on “Dasar Jepun betul!!!!”

  1. Saya pun tak pernah masuk daiso, jepun jahat. Sebab jajah tanah melayu pada 8 disember 1941. Walaupun 71 tahun telah berlalu, parutnya tetap ada. Padan muka negara Jepun laknat yang kena bala dgn tsunami, gempa bumi dan terowong runtuh baru ni. Negara Maksiat memang patut kena macam tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge