Winter in Beijing 2013

Assalamualaikum…..

Alhamdulillah…selamat sudah percutian saya bersama-sama rakan-rakan se’department’ yang diaktifkan oleh Encik Helmi & Encik Abu Bakar ke negara China, Beijing selama 5 hari 4 malam (24-28 Januari 2013).

Memang segala persiapan adalah RAHSIA. Tapi mulut tempayan boleh ditutup tapi mulut orang mana bisa kita tutupi kan? Tak kisahlah. Nasi dah jadi bubur. Dah terbiasa dengan keadaan begini. Kenapa mesti BERAHSIA-RAHSIA. Ini amanah orang jadi kita kenalah jaga amanah itu. Memang saya jenis perahsia. Amanah dari seorang bos. Dengan anak-anak pun saya RAHSIAkan lagi 4 hari nak pergi baru saya bagitau apatah lagi dengan kawan-kawan rapat lagilah saya tidak bagitau. Anak-anak sampai ingat saya nak ke KOREA sebab dorang tahu mak dorang ni memang taksub sangat dengan KOREA. Pandai tak saya simpan RAHSIA? So, sesiapa nak jadikan saya perisik…boleh contact-contact saya…hehehehe…RAHSIA dijamin disimpan dengan rapi..Biar pecah diperut tapi tidak dimulut.

Tapi janganlah sampai anggap saya ni BERLAGAK sangat. Pada saya RAHSIA is RAHSIA. Memang konsep saya begini. Maaf pada yang tertanya-tanya saja je nak suprise…hehehehe..Mungkin ini juga rezeki saya dan kawan-kawan masa ni…insyaAllah…satu hari rezeki korang pulak. Masa tu kami duduk diam-diam jelah….

Ikuti kembara saya bersama 9 yang lain ke negara penuh sejarah Beijing, China.

 

5 thoughts on “Winter in Beijing 2013”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge