Dari Alam Maya….

Dari alam maya akhirnya bertemu jugak dengan blogger popular. Dan maafjika entri ini tersimpan lama dalam draft….

Tidak sangka dengan pertemuan bermakna iniebenarnya. Selepas dapat jemputan dari blogger popular Kak Chik aka Ella memang dah simpan niat nak gi kenduri dia sebab dah dekat sangat ngan umah saya.

Alhamdulillah…sampai jugak ke rumah Kak Chik. Memang sesedap masakan family Kak Chik. sambil makan sambil jeling-jeling kiri kanan. Mana tau kot-kot ada blogger popular Hanis Zalika ke..hehehehe…

Jom tengok siapa blogger hebat yang saya jumpa di sana….

SAM_1059Macam nak kenal jek akak ni kan…Inilah blogger popular Kakcik Seroja

Dia tengah snap-snap gambar…dalam hati macam nak kenal jek akak ni…tapi malu nak tegur. Bila makin dekat baru berani tegur…hehehehe…suka sangat dapat jumpa Kakcik.

Bukan takat Kakcik Seroja…jumpa plak blogger popular kakak bunga rose, Kak Yon

SAM_1063

nilah kakak bunga rose….hehehehehe…selalu skodeng bunga ros di taman dia…tapi tak sempat borak lama-lama sebab saya dah balik nak tido…hahahahaha…tipu hokey….ada hal.

Mana blogger popular Kak Chik aka Ella ? Dia sibuk layan tetamu tapi saya nak jugak bergambar ngan dia….

SAM_1062

Yang tengah tulah …Kak Chik….comel kan….

Seronok dapat jumpa dorang tapiiiiii……saya macam perasan ada lagi blogger popular suami isteri kat situ. Macam nak kenal tapi malu nak tegur. Dorang lagilah tak kenal saya. Saya macam nampak Ujang & Yana. Tak kesampaian nak bertegur ngan dorang yang kiut ni…

Terima kasih pada tuan rumah yang menjemput kami sekeluarga dengan hidangan dan layanan yang mantap.

3 thoughts on “Dari Alam Maya….”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge