Depan Legoland Pun Jadilah…

Pada mulanya kami tidak mahu singgah ke Legoland. Tapi disebabkan adik Poksu saya yang tinggal di JB yang juga menjadi tour guide kami terus melulu membawa kami ke sana. Kami follow jelah.

Qayyum dan Danish dah mula merengek-rengek nak masuk. Alasan saya, tiket dah habis. Ngeee…Akhirnya kami cuma bergambar je kat depan Legoland. InsyaAllah, di kesempatan akan datang kita datang lagi.

Legoland Malaysia

merajuk sampai suruh amik gambar pun takmau…
ini semua poyoooo….
Pakcik-Pakcik pun nak bergambar..hehehe

sebahagian je ni…

InsyaAllah…tabung tahun ni tak mencukupi tunggu tabung tahun depan plak boleh masuk Legoland.

20 thoughts on “Depan Legoland Pun Jadilah…”

  1. Seronok tengok bergambar di LEGOLAND ni, tapi seronok bawa anak2 kan. Kalau berdua ni macam tak berapa nak syok. Salam Singgah dan salam Menyambut Ramadhan Kareem.
    Azie recently posted..Nuggets MiloMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge