Mc Donalds Waterfront, Port Dickson

Walaupun percutian kali ini adalah percutian pendek tapi amat bermakna buat aku. Memadai jika melihat orang-orang yang aku sayang bahagia 🙂

Di Glory Beach Resort jugak turut menyediakan ruang dedikasi untuk kehilangan MH370. Sambil tulis sambil doa banyak-banyak.

Kehilangan MH370 Kehilangan MH370 Kehilangan MH370Manalah agaknya #MH370? Semoga Tuhan Maha Mendengar rintihan umatnya.

Mc Donalds kini di Port Dickson. Waterfront lagiii…..manyak syokkkk….Disebabkan teruja nak tengok Mc Donalds tepi laut, sampai sesat-sesat kami. Padahal kat pusat bandar PD jek.

Mc Donalds Waterfront, Port Dickson

Mc Donalds Waterfront, Port DicksonNampak tak ketenangan disitu 🙂

Keluarga Matusan Mohd SaliminSebelum balik tu sempatlah berpossing kat tepi laut PD. Tapi memang tak lengkap keluarga Pak Matusan ni…ada yang tidur lah..ada yang malas nak berpanasla….

IMG_4067Takpelah…yang penting ada jugak gambar kami sekeluarga 🙂

Tak lama lagi cuti sekolah lagi. Tengah fikir-fikirkan nak kemana pulak. Macam biasa percutian aku mesti jimat cermat punya…hehehehehe….

5 thoughts on “Mc Donalds Waterfront, Port Dickson”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge