Hadiah buat Mak

Entri yang lama terperap……

Seperti biasa, harijadi anak adik aku dan mak aku jatuh dibulan yang sama iaitu Mei. Seperti biasa, sekali sambut je …hehehehehe…takde suprise sangat macam tahun lepas.

Waroeng Penyet, The CurveDisebabkan mak kami suka makan ayam penyet….kami bawak mak kami ke Waroeng Penyet di The Curve. Disebabkan kalau beli kek banyak-banyak nanti tak habis…membazir…kami beli sepotong je buat syarat. Muka budak tak puas hati sebab takde kek kartun untuk dia…hehehehehe..

Waroeng Penyet, The CurveSessi suap menyuap….

Waroeng Penyet, The CurveBudak kenit yang asyik melekap jek ngan babahlong dia….

Waroeng Penyet, The CurveKamilah wanita kesayangan mak kami…..alhamdulillah…5 cucu dah mak kami….

Waroeng Penyet, The CurveSikit masa lagi, Balqis akan lebih tinggi dari aku. Semua baju-baju aku dia dah boleh belasah pakai..

Waroeng Penyet, The CurveTak lengkap sungguh keluarga kecil kami ni…

Waroeng Penyet, The CurveMak membelek hadiah pemberian kami tiga beradik. 3-4 tahun pun kami belikan mak handphone gak…..bertahan lama kalau mak yang guna. Sebenarnya kami ada beri 3 pilihan hadiah untuk mak kami pilih, akhirnya mak pilih handphone…bolehlah berwhatsapp2 nanti….

Mak….kami sayang mak walaupun mak suka dan takkan berhenti membebel. Kami tak ambil pusing pun…sayang mak ketat-ketat 🙂

6 thoughts on “Hadiah buat Mak”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge