Syawal Masih Meriah #001

Bila kawan-kawan hallo-hallo mau beraya umah…aku jadi sawan. Angkut segala barang dari umah mak terus balik hotel persinggahan aku plak kat Saujana Utama. Tengok-tengok ada jiran baru sebelah kiri. Sempat gak berkenalan.

IMG-20140815-WA0050Dari kiri : Mala, Alin & Zila.

Kami memang bersahabat dari sekolah rendah lagi di Sekolah Kebangsaan Sungai Pelong. Bila dorang hallo-hallo nak mai, aku masak nasi lemak je….

20140815_222110 20140815_222045Dengan Mas. Sahabat dari form 1. Memang setiap tahun takde can nak beraya ngan Mas. Alhamdulillah, sampai jugak Mas ke rumah aku. Teringat kenangan masa kampung ko kat Tanjung Karang. Jakun tengok sawah padi…hehehehe…

20140815_221436 20140815_214446Sopan semua laki-laki kita. Yang kita dok gelak sakan…hahahahha…

20140815_2208394 sekawan…

20140815_221354Terima kasih korang sudi datang umah aku. Jangan serik datang lagi tau…nanti kita buat bbq ek 🙂

3 thoughts on “Syawal Masih Meriah #001”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge