Jumpa Mak Ros Lagi

Bermula dari persahabatan alam maya hingga ke realiti. Sudah 3 kali kami bertemu.

Dari anak bawak ke mak pulak. Hehehehe…kebetulan minat mak aku dan kak yon sama. Vintage ke Vantage ek? Ala…konsep ala-ala Inggeris tu…

Sejak mak aku ada facebook nie, aku selalu tunjuk kecantikan dan kesenian rumah kak yon pada mak aku. Memang mak aku sukalah sebab konsep ala-ala Inggeriskan…

Bila kak yon pelawa mak aku gi umah dia…mak aku lagi suka….

Melangkah masuk je umah kak yon…memang dah rasa cam kat obersea je…hehehehe….

20140906_152239Antara yang sempat aku snap…cantik..kemas..teratur..

20140906_152105

Aku sebenarnya fokus pada deko rumah Kak Yon tapi makcik-makcik tetiba marah plak aku ambik gambar tak bagi tau dorang. Tanjat gugurl…rupernya makcik-makcik nak possing betul-betul supaya gambar nampak cantik…memang sporting makcik-makcik ni…hehehehe…

20140906_152202Kami sampai ngam-ngam orang habis baca yassin. Sementara ramai kat luar tu…kami possing-possing dulu dalam rumah kak yon yang cun ni…

Kak Yon tengah sibuk kat dapur masa ni. Aku bawak mak berkenalan ngan Kak Yon. Sambil berkenalan, tanya umur memasing, nama memasing…kami duduk-duduk dulu.

Mak aku nganga mulutlah tengok rumah Kak Yon yang awesome tu. Tak sabar nak hias rumah ler tew nanti…hehehehehe…

20140906_152458Rupanya umur mak dan Kak Yon lebih kurang jek….hehehehe..ada genglah mak nanti…boleh bergabung geng marhaban…hahahaha..

20140906_152441Nak jugak menyelit….

20140906_152558Ye…aku sudah gemok *crying*….

Terima kasih banyak-banyak pada Kak Yon sebab sudi jemput kami sekeluarga. Panjang umur kita jumpa lagi….

 

3 thoughts on “Jumpa Mak Ros Lagi”

  1. wow..cantiknya hiasan kat rumah dia..takut nak masuk ni..kita ada anak kecik.mau kena halau nanti dengan tuan rumah..hahahaha

  2. rumah ni luas.. x nampak penuh sgt..rasa tenang je.. bnyk tgok rumah yg kecil hiasn penuh..macam menakutkan sikit..takut terosak brang rumah yg dihias cantik2.. lg2 kalau ada anak kecil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge