Because I Love Books

I was a book lover from the beginning. I loved, love, words and images and ideas, the ways a book can make you feel things deeply or help you understand something you never even knew there were words for- Deb Caletti

Buat penggemar/ulat buku sila tabahkan hati korang semua. Nampaknya, serigala kembali mengganggu kehidupan korang…huhuhuhu….Selalunya serigala jahat ni datang sekali setahun je….ni berkali-kali plak….lemah semangattt…

Buku-buku yang aku kirim masa BBW 2014 lepas….yang aku pergi sendiri masa BBW 2013 pun tak baca-baca lagi…huhuhuhuhuhu….Aku suka. Aku suka kumpul buku. Aku suka baca buku tapi kategori novel lah kan….Nak buat mini library…tak menjadi lagikkk…..

Giler! kalau tak beli novel kat Big Bad Wolf??? Novel yang harga mahal-mahal boleh jadi RM8 jek….novel melayu pun baru RM5-8 hengget jek…Pitam mak tengok tau…….

Tak rugi beli buku ni. Untuk anak cucu jugak kan…Jom! kengkawan…standby serbu BBW Februari nanti 🙂

6 thoughts on “Because I Love Books”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge