Happy Birthday Boss!!

Assalamualaikum kawan-kawan!

Esok dah nak raya Cina, opis aku pun sunyi sepi walaupun takde chinese yang kerja kat sini…dan opkos takde istilah 1/2 hari kat sini. Opis Pak Rashid, setiap perayaan dapat 1/2 hari. Dia dah bahagia kot tengah makan kari kepala ikan ngan kawan-kawan dia. Aku? masih di opis walaupun jiwa tak sabar nak balik. Bos aku pun dah selamat balik rumah…ini tidak adil…huhuhuhu….

Kebetulan hari ini harijadi bos aku, Encik Helmi Hamzah yang ke 38 tahun. Tak pernah pun kitaorang buat suprise ke sambut harijadi dia sebelum ni. Selalunya dia yang akan belanja kitaorang. Tahun ni ingat nak suprisekan dialah kan…tapi dia macam tau-tau je tadi…huhuhu….

Chocolate Fudge dari Secret Receipe 🙂

Pestime jugak belikan bos hadiah….huhuhuhuhu….kejam tak kami???

Happy bornday boss!!! Doa kami semoga bos dipanjangkan umur, murah rezeki dan diberkati selalu. Jadilah bos kami tang terbaik sebab kami pun akan jadi terbaik jugak 🙂 

Terima kasih bos sebab sudi layan kerenah kami yang sengal-sengal ni 🙂

All the best boss….jangan lupa bonus tahun ni lebih dasyattt dari tahun lepas tau 🙂

5 thoughts on “Happy Birthday Boss!!”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge