Makan meatball ke 100 kali

Bukan senang nak tengok aku buat entri fresh ni….selalunya auto publish je kan…kisah 2-3 minggu baru nak update….

Aku memang tak masak kat rumah bukan sebab malas. Sebab tak sempat dan bila balik kerja penat sangat….

Kadang-kadang makan je apa yang mak aku masak. Nasib baik Pak Rashid pun jenis tak memilih makan. Semua dia sebat.

Bila dia ajak makan luar….akulah paling suka. Bukan apa…sambil makan sambil mata jeling-jeling barang barukan….

Dah takde hala tuju nak makan apa…Pak Rashid bawak aku pi makan meatball Ikea sebab dia tau tu feveret aku. Dan paling sweet….dia siap susun makanan bagi cantik sebab dia tau aku memang akan ambil gambar makanan tu…nasiblah dapat bini #bajetretis #bajetbloggerhot kan….

IMG_20150311_185517

P/s : tajuk tu saja ke bagi gempak…tapi lebih dari 10 kali kot 🙂

1 thought on “Makan meatball ke 100 kali”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge