Tart Buat Mentua

Raya tinggal beberapa bulan je lagi.

Puasa pun masih bersaki baki nak mengganti.

Persediaan untuk Hari Raya pun dah dibuat sedikit demi sedikit.

Selalunya kalau tak bawa ole-oleh buat mak mentua mesti tak syok kan…

Kajilah apa yang mak mentua korang suka. Mak mentua aku semua bedal..hehehe…

Ingat raya kali ni nak cuba buat kuih Tart buat Mentua..mesti mak mentua suka jika dibuat dari air tangan menantu yang jarang pulang ni kan….

Tart Buat Mentua

 

Bagaimana nak buat Tart Buat Mentua kalau tak pandai buat sendiri? Kalau beli yang readymade..mak mentua tak puji plak nanti…kekekeke….

Senang je di dunia serba moden ni. Orang yang tak pandai masak pun boleh pandai masak tau….

Tak percaya? Cer dapatkan Panduan Tart Buat Mentua korang DISINI! Mesti Tart korang meletoplah…. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge