Jus Lega

Pernah dengar Jus LEGA?

Aku memang tak pernah dengar dan tengok pun sebelum ini sehingga satu hari bila mak aku sibuk tanya :-

“Len (mak aku panggil len bukan lin)…mak tengok kak yon tu ada jual LEGA”. Aku pun tengoklah fb aunty yon. Aunty Yon adalah kenalan sahabat maya aku. Aku pernah ceritakan dahulu. Kini mak aku pun berkawan dengan aunty yon. Dari panggil kakak…terus panggil Aunty…hehehehe…

Aku pun sepakat ngan adik-adik untuk belikan Jus LEGA ni tanpa pengetahuan mak aku. Kunun-kunun nak supriselah….

Jus Lega

Beli Jus LEGA dapat free fridge magnet dari London….(khas untuk den je tu…hehehehe). Terima kasih banyak-banyak Aunty Yon.

Apa itu JUS LEGA?

Jus LEGA ialah Pembersih Kolestrol. Jus LEGA diperbuat dari bahan-bahan asli seperti bawang putih, halia, cuka epal, jus lemon dan madu. Jus Lega bukan sahaja mujarab sebagai pencuci kolestrol dan pemberi tenaga malah LEGA yang sarat dengan vitamin C dapat melancarkan perjalanan darah.

Khasiat lain Jus LEGA ialah :-

  1. merawat penyakit stroke (angin ahmar)
  2. merawat sakit dada
  3. membersihkan saluran darah yang tersumbat
  4. menyembuhkan gout
  5. merawat Jantung tersumbat
  6. membuang angin dalam badan
  7. melawaskan penghadaman
  8. melancarkan perjalanan darah
  9. membuang kahak dan mencairkan lemak
  10. membantu melegakan sakit kepala (pening) dan sakit badan
  11. memberi tenaga dan menghindarkan rasa letih

Moga-moga mak dan abah aku diberi kesihatan yang lebih baik. Semoga segala penyakit yang dihidapi kedua-dua orang tua aku akan pulih. Mencegah sebelum melarat lebih afdal kan…..

Pada sesiapa yang berminat memiliki Jus LEGA ini, boleh hubungi Aunty Yon >> DISINI

banner_0041810_kurus_dengan_diet_atkins

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge