Gemok

253Perempuan selalu obses dengan kecantikan terutama isu berat badan.

Naik sekilo bajet macam naik berkilo-kilo. Walhal, takde effect apapun.

Dah namanya perempuan kan…

Gemok sikit kang…fikir laki tak sayang pulak nanti.

Gemok sikit kang….fikir laki nak cari yang baru plak…nak yang selim melim…

Macam-macam tau perempuan fikir bila badan naik sikit.

Lelaki?

Naik berkilo-kilo pun still steady…pedehal…janji poket penuh ramai perempuan suka walaupun perut dah lebih kurang orang mengandung 9 bulan kan…..

Bukan mudah nak jadi perempuan ni kan? Segala benda nak kena fikir…

Harap-harap lelaki akan faham lah apa yang perempuan inginkan…jangan asyik tunding jari jemari kat perempuan je. Berat sebenarnya dugaan menjadi perempuan ni….

TIPS BAKAR LEMAK DENGAN PANTAS >> DISINI

 

3 thoughts on “Gemok”

  1. Hihi .. Kelakar juga baca post ni. Kami kaum Adam bukan tak kisah. Kalau boleh memang semua nak 6 pax. Tapi apakan daya, nafsu makan melebihi nafsu nak nampak lawa. Jadi, terpaksa la kami mengandung tak habis2 hihi

  2. Orang laki pon banyak gak difikirkannye… balance la…

    Tapi… ni pendapat peribadi la e? mungkin cakap kosong kot… lelaki kalau lepas kawen, badan naik, maknanya dia ada isteri yang “membela” dia dengan cukup baik, suami kenyang perut, senang hati. Tapi kalau badan isteri yang naik tu maknanya…. err….
    Alongxp recently posted..Bila isteri jadi bloggerMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge