Rahsia Mudah Berpoligami

313Isteri mana yang suka berpoligami kan?

Mungkin ada. Tapi tak ramai.

Lagi-lagi jika suami tu tak adil.

Pandai kahwin tapi tak pandai nak jaga bini-bini. 

Lagi-lagi pada yang suka lebih-lebihkan bini muda kan..

Aku memang anti laki kahwin ramai ni….

Tapi jodoh dan maut adalah ditangan Allah. Siapalah kita untuk menolak Qada’ Dan Qadar Allah kan….Jika sudah tertulis…hendak tak hendak harus kita terima samada redha atau tidak.

Kita hanya mampu berdoa agar biarlah kita seorang je dalam hidup suami kita kan…..

Buat laki-laki yang galak nak berbini lagi tu….

Aku bagi rahsia untuk korang….

Bacalah Rahsia Mudah Berpoligami >> DISINI 

Garenti para suami suka kan!! 

2 thoughts on “Rahsia Mudah Berpoligami”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge