Hati Seorang Mama

Ingatkan takde ucapan dari anak-anak aku. Maklumlah…anak dah besar kan…terkesan jugaklah sampai cakap ngan kakak Balqis..sampai hati tak wish apa-apa pun kat Mama. Rupanya kakak Balqis dah wish kat #instagram…cuma aku yang tak perasan. Sibuk tengok wish orang lain kan…..

Mak baca sambil kesat air mata hokeyy…..terima kasih sayang atas ucapan itu. Mama sayang anak-anak Mama walaupun kadang-kadang tetiba Mama berubah jadi tarzan…tiba berubah jadi Pontianak..tetiba berubah jadi zombie….Mama cuma anak-anak Mama jadi insan terbaik disisi manusia dan disisi Tuhan. 

p/s : Doakan Mama boleh bagi adik buat kakak Balqis dan adik Qayyum ek…..larikkkkkkkk……..:) 🙂

2 thoughts on “Hati Seorang Mama”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge