Majlis Kahwin Izz & Nieda

Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Tahun 2015 cucu arwah Ibrahim Lembut dan Bibah Lembang selamat bernikah dengan gadis pilihan. Keluarga IB Clans ni memang suka cari pilihan hati yang dekat-dekat je. Kali ini, Mohd Izzari Taman Sari atau kami panggil Is, satu-satunya anak tunggal Pakcikku Taman Sari (Ujang) selamat dah kahwin dengan orang Sungai Buloh jugak.ย 

Sepupu kesayangan kami, Is…malu-malu kucing plak dia…..Menikah 1 Mei 2015 di rumah pengantin perempuan di Bandar Baru Sungai Buloh.

Pengantin perempuan, Nieda. Cantik sangat awak tauuuu…..

Tema masa menghantar menikah adalah jubah serabai…hahahahaha….

Sebahagian keluarga IB Clans. Tak muat nak bergambar semuanya..

Hari Ahadnya pulak (3 Mei 2015) sessi resepsi pengantin perempuan pulak. Pengantin siap dari rumah mak aku sebab adik aku kan dalam pantang…

Selpie ngan perantin ๐Ÿ™‚

Tak pasal-pasal jadi bidang terjun Mak Andam. Takat pakai lipstik…kacang jek….kekekekeke

Pura-pura selfie ๐Ÿ™‚

Sepatutnya tema peach, tapi kami pakai oren…bolehlah…tak sempat nak cari baju…

Sementara tunggu pengantin bergambar, kami pun berpossing-possing dulu…bersama sepupu dan anak menakan yang gorjesย 

Tengok! Pengantin pun dah kekenyangan…

Geng Akak Gorjes yang tak cukup team. Sorang dalam pantang dan sorang lagi pi oversea tak tau bila nak balik…kekekeke…

Anak-anak buah dah nak sama besar ngan makcikSebahagian keluarga comel kami ๐Ÿ™‚

Buat Is dan Nieda…selamat melayari bahtera perkahwinan yang penuh onak dan duri…yang penuh kebahagiaan. Semoga menjadi suami dan isteri yang soleh dan solehah dan dapat anak-anak yang comel ๐Ÿ™‚

Tak sabar Majlis Menyambut Menantu belah kita pulak…..
Pelamin : Ratu Mahligai Eksklusif

Make up & Baju :ย Ratu Mahligai Eksklusif

Jika Berminat, Sila Whatsapp atau SMS Alin : 013 4235479

ย 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge