Majlis Menyambut Menantu Izz & Nieda

Alhamdulillah, Majlis Menyambuat Menantu selesai di belah lelaki. Keluarga aku memang suka kalau sedara mara kahwin ni. Meriah je rasanya. Semua sanak saudara berkumpul walaupun rumah dekat-dekat je. Kali ni, pakcik dan makcik aku (keluarga pengantin lelaki) tak masak secara rewang. Semuanya ala katering je.

Cuma malamnya ada joget lambak…tetttt!!!! Ada malam berinai untuk kaum keluarga je.

Merasmikan pelamin…. 

Anak Makngah Leha & anak Mak Enab

Sesuatu yang tidak dijangka. Kami di ajak joget lambak…keekekeke….tak planning pun…semua planning sepupu sepapat yang sporting morting. Yok! Gelek Cita Citata….hahahahahaha…

Kesian pengantin kena buli. Gelek bang! Jangan tak gelek…..

Dua kupu-kupu…

Tumpang lalu jappp 🙂

Jemput semua…hehehehehehe….

 

Bersama Nora Danish…opsss!!! Nora Fiza…hehehehehe….dah besar anak buah Cik Lin nie….

Kan dah terkeluar gigi kuda hakakkkk…….

Satu-satunya adik lelaki kesayangan anak-anak Ibrahim Lembang & Bibah Lembut…

Makngah Leha & Mak EnabAnak-anak buah dengan mak sedara…

Everlasting Couple. Forever. Muah Cikeddd 

Sebahagian adik-beradik dan ipar duai

Sebahagian IB Clans….

Thanks Ina sudi datang. 

Selamat Pengantin Baru Buat Izz & Nieda yang tengah berhoneymoon di Bali sekarang ni. Aku jugak terkulat-kulat belum honeymoon…hahahahaha. Kami doakan agar perkahwinan kamu diberkati dan bahagia hingga ke akhirnya. Biasalah adat resam dalam perkahwinan ada masam..ada manis..janganlah kita mudah melatah. Apa yang penting!!! Kerjasamaaaa…..:)

p/s : Happy bornday buat #GengAkakGojes kita, Puan Aslina. Semoga dipanjangkan umur dan diberkati selalu 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge