Maids

Assalamualaikum…..hari tidak bekerja mesti yang bekerja tu sibuk dengan urusan rumah kan. Masa nilah nak kemas rumah, nak mop lantai, nak cuci baju yang seminggu berlonggok (itu akulah…) nak masak sesedap kan….Masa hujung minggu jugaklah nak layan drama korea kegemaran hakakkkk 🙂

Aku gemar genre yang klasik. Genre zaman raja-raja korea ni. Nampak hero hensem dan macho je…hendak-hendak masa lawan-lawan main pedang tu…padahal poyo je lebih…kekekeke…Suka tengok heroin yang pakai baju kembang-kembang tu….

Aku baru je habis nengok drama Maids. Memang tak rugi tengok. 20 episod tu memang sekejap je nak habiskan sebab bila habis satu episod…tak sabar nak tengok next episod. Kalau korang tan percaya, pi tengok cepat. 

Nak tau sinopsis/review drama Maids ni boleh tengok SINI.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge