Buffet Ramadan di PWTC

Salam Ramadan. Tinggal 4 hari je lagi kita akan meraikan Hari Raya Aidilfitri. InsyaAllah.

Bakal Pelakon M.a.i.d 2…….hehehehehehe

Aku memang teruja bila naik kenderaan awam ni sebab jarang naik kan…Dari ofis aku tak sampai 5 minit pun nak ke sana. Tapi kalau naik kereta memang bercinta lah dengan jem…..

Tahun ini kami memilih buffet Cahaya Ramadan @ PWTC. Kami teruja sebenarnya bila tengok menu-menu buffet Cahaya Ramadan @ PWTC. Bermacam-macam juadah disediakan. Lets check it out 🙂

Restoran Riverside PWTC

Terletak di bahagian hujung bangunan PWTC. Menghadap Hentian Bas Putra tu….senang je nak cari. Memang agak luas dan kelihatan banyak stall makanan.

Antara juadah dan gerai-gerai makanan yang disediakan. Ada Nasi Ayam, Mee Rebus, Lemang, Yong Tau Fu, Satay, Mee Sup dan macam-macam lagi. Dari dalam sampai ke luar gerai-gerai makanan yang terdapat di PWTC ni.Cahaya Ramadan @ PWTC. Nanti setiap meja akan disediakan kad untuk diisikan dengan slogan. Korang isilah…mana tahu dapat Pakej Umrah Percuma jika slogan korang terbaik…..hehhehehehe… 

Antara makanan yang kami pilih. Semuanya sharing is caring demi mengelakkan pembaziran.

Aku makan ni je. Takde selera sebab selsema datang melanda kembali……huhuhuhu…Kebetulan meja kami di depan pentas persembahan. Pakcik yang main keyboard dan selaku penyanyi tulah yang buat persembahan di Hotel Corncorde puasa tahun lepas. Memang syahdu dan power suara pakcik tu….

The Girls…….. and The Boys……

Awat pipi cheq naik semula ni….adoiiiiii…penat diet tau…

Gendang Gendut Tali Kecapi, Kenyang Perut Sukalah Hati…Jomlah pulang…hehehehe….

Berapa bintang mahu kasi ya???????

hmmmmmmm…..bagi aku makanan kat sini so-so je. Biasalah…bila dah makan macam-macam…sampai lupa sedap ke idak kan….hehehehehe…Ada satu peristiwa yang tidak dapat kami lupakan. Tapi….biarlah kami yang tahu. Cuma yang terkilannya, bila kami beritahu pada pihak disana, pihak disana terus blahhhh tanpa sebarang kata. Mungkin malu kot…ke takut kena viral. Takpelah….apapun…kami se’department’ enjoy dapat berkumpul beramai-ramai. 

Menari Tertarik >> Dapatkan Data Telefon Serendah RM38 Disini

1 thought on “Buffet Ramadan di PWTC”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge