Majlis Bersanding Opie & Zara

Alhamdulillah…selesai sudah kenduri sepupu kami, Opie dan Zara. Majlis ni buat bersama untuk kedua-dua pihak. Kali ini kami memilih tema kuning dan ungu sebagai tema baju kami. Tiada paksaan. Saja suka-suka. Sampai ada orang kata, setiap kali sepupu kawin, baju mesti tema sama…hehehehe…saja suka-suka sebenarnya. Lagipun boleh mengeratkan silaturahim antara kami. Baju tu nanti boleh buat baju raya tahun depan (insyaAllah, jika panjang umur) kan….

Macam biasalah gambar kamilah yang banyak dari gambar pengantin sebab nak tunggu gambar pengantin dari photographer memanglah lambat sikitkan….

Ada dara kaqlin yang makin besar dan selalu suruh mama dia gemok….hahahahaha…

 Nenek dengan cucu-cucunya yang makin besar dan macam-macam perangai…

Dengan kupu-kupu yang rajin masak …hehehehe…psttt…air kedondong abg nizam sedap tau…hehehehe…

Adik beradik mak dan sepupu sepapat…..kalau dah jumpa…mesti meriah walaupun tinggal dekat-dekat jer….

Mama terpaksa photoboom….sebab Qayyum sombong nak bergambar ngan Mama…ngan moksu nak je…menciiii…

sayang makkkk…..
The Ladies of Matusan Clan 🙂Ada jer yang suka photobomb tau….
Geng Hakak Gorjes #makkaukuning 🙂Dengan model jubah…opsss!!!hehehehe….kupu-kupu gadoh…kupu-kupu main kawin-kawin…suka mencubit ni masa kecik-kecik….hehehehehe…#kipidap #dongibap
yomeynye semua….

Baju Kaqlin dari : Vanilla Jasmine Couture

Tudung dari : Randombeads

dapatlah jugak bergambar 4 beranak…tapi tengoklah muka anak teruna den tu….hmmmmmm…

pilih tempat memasing dulu…kekekeke….

One Happy Family. Sebahagian je….ramai yang malu-malu nak bergambar…..

Selamat Pengantin Baru buat Opie & Zara. Welcome to IB Clan Zara. Selamat menempuhi ujian demi ujian dari kupu-kupu awak yang giler-giler remaja ni. Harap dapat biasakan diri dengan kenakalan kami, kemesraan kami, kegosipan kami dan kasih sayang kami. 

 ➡ Dapatkan Tips Untuk Percutian Bajet Disini!

3 thoughts on “Majlis Bersanding Opie & Zara”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge