Kebetulan Jumpa Blogger Mama Zharfan

Kebetulan!

Tak sangka sebenarnya dapat jumpa dengan blogger kak Suzie atau lebih dikenali sebagai Mama Zharfan dari www.suzie284.com.

Semalam, terdengar bos aku dok sebut nama Suzie nak datang ofis untuk bagi kredit kat budak-budak attachment law yang praktis kat firm tempat aku keje. Macam penah dengar pulak nama tu … bila tanya budak attachment tu … betullah kak Suzie … seorang blogger yang aku kenal … hehehehehe …

Pastu aku siap pesan ngan budak-budak tu kalau Madam Suzie datang nak tumpang selpie sekali … hehehehe … budak-budak tu pun tanjat sebab tetiba aku boleh kenal Kak Suzie. Aku malu nak ngaku aku ni blogger sebab aku blogger merepek meraban je … kekekeke …

Pastu, kebetulan … bila kak Suzie datang … bos aku suruh aku panggil naik tingkat atas. Alamak! nebesnya hakakkkk …

Bila nampak kak Suzie tetiba aku jadi kaku … hahahahaha … padahal dalam hati rasa nak peluk je sebab gembira dapat jumpa blogger yang  aku selalu stalker (dululah … zaman dia kat oversea … pastu dia blogger selalu menang giveaway … sekarang kurang sikit nak blogwalking sebab tak banyak masa …huhuhuhu)

Dapat jugak bergambar ngan blogger Kak Suzie a.k.a Mama Zharfan. Kecil molek dan comel je orangnya.

Mesti dia terkebil-kecil masa aku ajak bergambar kot … kekekeke … dan aku syak mesti bos aku dah terangkan kat dia napa aku yang tergedik-gedik yang bergambar ngan dia sampai budak-budak attachment tu pun tak sempat nak selpie …. hehehehe …

Thanks kak Suzie atas kesudian bergambar berdua semalam 🙂

10 thoughts on “Kebetulan Jumpa Blogger Mama Zharfan”

  1. Untung Akak kembang,dpt selfie dgn blogger famous. :D. Selalu juga jd silent reader Mama Zafran.Selalu bertuah menang contest. Blogger comper.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge