Tilam Travel

Anak aku 2 orang jer. Tapi kalau nak pi bercuti tu aku suka hangkut anak orang ­čÖé Baru meriah sikit kan ….

Pastu masa booking hotel, booking untuk bilik berdua jelah pulak. Dah menggelabah fikir acaner nak tidur nanti …. Nak tambah tilam kena tambah duit plak kan … hakak sayang duit dek nonnn ….

Mari fikir jalan penyelesaiannya ….

Akhirnya, aku beli tilam travel ni kat Lazada.┬áDalam gambar aku tak dapat bayangkan camnerlah rupanya tilam travel ni kan. Sekali dah bukak ……

Alahaiii … nipisnya tilam travel ni …. Kalau aku yang tidur mau sakit-sakit badan kot. Untuk budak-budak sesuai sangatlah …

Zara jadi model tilam travel …

Nak bawak toto besar sangatkan. Tilam travel ni memang sesuai letak dalam kereta. Saiznya kecil jer.

Harga tilam travel ni hanya RM38.04 di Lazada. Percuma bantal purple tu lagi tau.

6 thoughts on “Tilam Travel”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge