Jalan-Jalan di One Utama

Last week kan bawak adik Qayyum jalan-jalan. Tak sempat nak buat entri.
Disebabkan kelajuan broadband agak laju malam ni..lebih baik cepat-cepat buat entri.
Buat pertama kali Qayyum tersenyum bila suruh ketip gambar dia. Senyum lebar sebab dapat berjalan-jalan. Walaupun kecik hati tak dapat tengok wayang tapi bila dapat makan-makan dia boleh terima hakikat. Bukan aku tak mau ajak dia tengok wayang tapi sebab adik kan kena guna wheelchair so kalau tengok kat OU kena tengok kat bahagian atas..susah sikit kalau pakai wheelchair. Pergerakan terbatas.
 
Tengoklah betapa happynyer Qayyum. Aku jugak turut rasa bahagia bila tengok dia happy.
sorilah..interfreme jugak Mama ngan kakak Balqis.
semua nampak gigi…ngeh!ngeh!
Masa possing…ada persembahan naga menari..kan raya Cina. .kunun-kunun nak snap masa naga dok loncat-loncat tapi tak sempat.