Kucing oh! Kucing

Korang suka kucing tak? Aku pun peminat setia kucing tau…tapi kalau kucing tu comel2 cam dalam gambar ni..memang aku berani pegang. 
Teringin jugak nak bela kucing balik. Tapi bila mengenangkan aku ni sangat alergic ngan bau isi perut dia..lalu ku pendam saja niatku. Encik Suami memang bercita-cita nak bela kucing jugak tapi berjaya ditangkis oleh Puan Isteri dia. Hehehehe.
Disebabkan tak dapat bela kucing dapat tengok kucing-kucing comel nipun..takperlah..
Alin Marlini : Kalau kita bela kucing..kucing akan mendoakan umur kita panjang tau.